اسمس های ارسالی شما
اسمس های ارسالی شما
اسمس های ارسالی شما پس اسمس بفرستید

 

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو

در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب / وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد / تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا

خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو

در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب / وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد / تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا

خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترسم آخر ز غم عشق تو دیوانه شوم / بیخود از خود شوم و راهی میخانه شوم
آنقدر باده بنوشم که شوم مست و خراب / نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو ، این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید
چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر آنچه خواستم نیامد به دست / چون که بیگانه بودم به این دنیای پست
پی آب بودم کوزه به دست / چون که آب یافتم ، کوزه شکست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید / سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید
دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد / دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست
عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی /


 

من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی /


 

من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم /


 

تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چنان که از قفس هم دو یاکریم به هم / از آن دو پنجره ما خیره میشدیم به هم
به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج / چونان دو نیمه ی سیب که هر دو نیم به هم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را ،
بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.